آرام جانم✿  بــهـــــــــداد ✿ آرام جانم✿ بــهـــــــــداد ✿ ، تا این لحظه: 10 سال و 8 ماه سن داره
زندگیم نیکدادزندگیم نیکداد، تا این لحظه: 4 سال و 7 ماه و 14 روز سن داره

ღ رخ به رخ خورشید ღ

خدایاشکرت بخاطر عزیزانم

بیقراری های گل پسر+ سه تا مرواریدای جدید

1393/10/3 17:35
نویسنده : ✍ مری
640 بازدید
اشتراک گذاری

مامانی مدتی بود که خیلی بیقراری و بداخلاقی میکردی هنوزم داری حتی چند وقت پیش که شب یلدا خونه ی آقاجونت بودیم با همه بداخلاقی میکردی و از بغل من جم نمیخوردی...بغل بابا و گاهی پیش مریم و مرجان هم دوست داشتی....تا دیروز عصر که برگشتیم و من بعد شام متوجه شدم یکی از مرواریدای خوشگل پایینیت سمت راست دهنت کنار دوتای پیشین جونه زدهمحبت ولی بازم دیشب خیلی بدتر کردی و همش جیغ و گریه و دیگه منو کلافه کردی و تو بغل بابایی خوابیدی و امروز ظهر که بابا اومد درکمال تعجب دیدیم یکی از دندونای آسیابتم زده بیرون تو فک بالات سمت راست و دقیقا همون دندون هم تو فک بالا سمت چپ قلمبه شده و آماده بیرون زدن...

مبارکت باشه گل پسرممممممممممممبوس حالا دیگه مطمئن شدم خداروشکر جنس دندونات خیلی خوبه که هم دیر دراومد و هم اذیتت کرد حسابی...

مارو ببخش گل پسر که همش فک کردیم تو پسر بدی شدی که خونه آقاجون اینقد بیقراری کردی نگو پسرم دندونای خوشگلش اذیتش کرده ... و البته دکترتم گفته بود ممکنه اذیت شی حسابی....

آدم بزرگم باشه بدتر از شما میکنه...دندون درد خیلی سخته میدونم امیدمامان

خداروشکر که دندون بود و گل پسری مشکل دیگه ای نداشت...

الان 8 تا دندون داری...7 تا پیشین ها و کناریاشون و یکی آسیاب یکی هم که تو راههبغل

آرام جانم✿ بــهـــــــــداد ✿ تا این لحظه ، 1 سال و 3 ماه و 24 روز سن دارد :.

دوستت دارم بهارنارنج معطر من....

مامان مریم 3 دیماه 1393

============================================

ادامه مطلب فراموش نشه»»»»»»»»»»»»»»»»»

پ.ن: گل پسر کلمه های عجیب غریب زیادی میگه که فقط پسرخاله جونش علی اصغر معنیشو میفهممه و جوابشو میدهخندونک( علی یه سال و سه ماه و ده روز از بهداد بزرگتره)

چندوقت پیشا گل پسر دوتا ست ساحلی تو سایت نینی عکس برنده شد( عکسش به عنوان پربازدیدترین و پر امتیازترین انتخاب شدو براش دوتا ست فرستادن) که من مجبور شدم برا اینکه نزنه خودشو زخمی کنه قایمش کنم فعلا ... بعدشم یکی از ستاشو داد علی اصغر... علی اصغرم یه تی شرت خوشمل برای پسرم هدیه گرفته بود که بعد عید اندازش میشه...با همه لجبازی هایی که این دوتا باهم دارن ولی بازم خیلی هوای همو دارنبوس

راستی تو نینی سایت هم دوبار برنده شده گل مامان...دوتا بن صدتومنی خرید از دوتاسایت...جیگرمنههههه...منم برای خودم خرید کردمخندونک آخه چیزاشون به درد شما نمیخورد گل پسر خخخخ

دوستای زیادی چه هم لینکیا چه غریبه ها نظرات زیادی گذاشتن و کلی از عکسمون برا مسابقه نینی وبلاگ تعریف کردن...هرچند از لحاظ لایک خیلی کم داریم اما امیدمون بالاس که جز انتخاب هیات داوران باشم... جایزه اش هم هرچی باشه و هرمقامی که به دست بیاریم مال خود وروجکه...

خوشحالم که اینقد توو دنیای مجازی طرفدار داری بهدادم.... تو یه سایت که کلا معروف شدی به " جوجه سبدی" خخخخخخ تو سایت اکنو هم با همین اسم برنده شدی و سوم شدی که یه کیف دستی خوشگلللل برا من فرستادنخنده

پسندها (6)

نظرات (6)

مامان زری
4 دی 93 1:39
به به مبارک باشه ایشالله به سلامتی
✍ مری
پاسخ
مرسی عزیزمممم
آنا
4 دی 93 9:54
مبارکت باشه خواهر زاده جونم خاله فدات بشه عزیز دلممممممم دوستـــــــــــــــــــــــــ دارم بهدادی
✍ مری
پاسخ
مرسی خاله مهلبونمممم ... من خیلی خوشحالم که شما شدی خاله من
·٠•●♥ مامان آنا ♥●•٠·˙
4 دی 93 12:28
دوست دارم بهدادی جونم
✍ مری
پاسخ
خاله آنااااااااااااا
مامان ساينا
4 دی 93 14:23
سلام عزيزم خوبيد؟؟؟؟؟؟پسر خوشگل و نازي داريد خدا حفظش كنه ممنون ميشم به منم سربزنيد با اجازه شما لينك شديد اگه دوست داشتي شما هم بلينك
✍ مری
پاسخ
سلام دوستم ممنونم از لطفتون چشم ما لینکتون کردیم اما مخفی
غزاله
5 دی 93 23:10
مبارکتون باشه عزیزم...ایشالا تو همه مراحل زندگیتون موفق باشین...
✍ مری
پاسخ
ممنونم عزیزمممممم
مامان ماتیسا
6 دی 93 7:58
مبارکهههههههه تخته گازو گرفتی و هی دندون پشت دندون خخیلی مبارکهمن اون لباتو خیلی دوس دارم وقتی جمعشون می کنی و ادای ماشین بازی درمیاری
✍ مری
پاسخ
مرسیییییییییییی چه کنیم دیگه باید جبران کنیمپس بزودی میام خونتونو هی براتون ماشین بازی میکنم