آرام جانم✿  بــهـــــــــداد ✿ آرام جانم✿ بــهـــــــــداد ✿ ، تا این لحظه: 10 سال و 7 ماه و 1 روز سن داره
زندگیم نیکدادزندگیم نیکداد، تا این لحظه: 4 سال و 6 ماه و 15 روز سن داره

ღ رخ به رخ خورشید ღ

خدایاشکرت بخاطر عزیزانم

16 ماهگیت مبارک

1393/10/9 1:49
نویسنده : ✍ مری
728 بازدید
اشتراک گذاری

سلام کاکلی... دقیقا ده دقیقه است بزور خوابوندمت( دو بامداد)خستهبابا طفلک بیهوش شده دیگهگیج ماشالا به این همه انرژی!!!!

دوشبانه روز کامل تب داشتی تازه چندساعته قطع شده...اسهال هم شدی...یه ذره خونی بود تو یه بار دفعت...

دارو بهت میدم...واقعا دیگه توانی برام نمونده دارم تموم تمــــــــــــــــــوم میشمهیپنوتیزمبه هیچ کاری نمیرسم... حال هیچکس و هیچ جارو هم ندارم... الانم تا با تو کشتی گرفتم تا بخوابی خواب از سرم پرید و احساس خلا میکنم...

خدایا این روزهای منو نصیب همه منتظرا بکنخندونکاصلا به حرفم گوش نمیدی...خیلی سر به سرم میزاری ... یه نیمچه سریال میخام ببینم اینقد خاموش روشن میکنی تی وی رو پشیمون میشم...

شاید افسرده شدم... اما هیچ حسی تو وجودم نموندهغمناک

با وجود همه اینا خیلییییییییییییییییییی دوستت دارم...چون دو روزی که مریض بودی و یه کم کمتر وول میخوردی منو بابا فهمیدیم چقده دلمون به اون قلب کوچیکت دلبسته.... همیشه باش بهدادم... و آرامش خانه بمان....

چون خیلی خسته ام تولد 16 ماهگیتو نمیتونم حرفای خوشگل بنویسمو عکسای قشنگ بزارمخسته

اما ایشالا که سالهای سال زنده باش گل پسر و من روزهای شیرین بالندگیتو به نظاره بشینم... و یه روزی اگه پسرت اینکارارو کرد گله نکنی چون چیزی که عوض داره گله ندارهخندهبغل اینو طبق حرفایی میگم که خونواده پدریت راجع به شیطنتای بچگی بابا میزننهیس اما نقش من طفلی که یه بچه آروم بودم این وسط چیه الله اعلمدرسخوان

شاد باشی و سبـــــــــــــــز کودک 16 ماهه ی منمحبتبوس

.: آرام جانم✿ بــهـــــــــداد ✿ تا این لحظه ، 1 سال و 4 ماه سن دارد :.

=====================================================

پ.ن:امروز صبح جواب آزمایش مدفوعتو بردم دکتر دید و گفت خداروشکـــــــــــــــر هیچ مشکلی نیست و سفیکسیمتو ادامه بدم تا 5 روز و بخاطر بیقراریات هم استامینوفن بدم....آخه دندونای آسیاب دارن درمیان بدجور بدخلقت کردن عزیزقلبم

جدیدنا من و شما باهم کادرستی درست میکنیم امروز 11دی 93 با هم خرس پو رو با استفاده از کاغذ رنگی درست کردیم و خیلی ذوقیدی براش و زدیم به دیوار اتاقتبوس و من بهت گفتم بگو پو میگی " بـــو" خنده

موقع نماز هی از سرو کولم بالا میری و مهر همش دستته و بمحض اینکه من خم میشم برا رکوع سریع مهر رو میدی دستمراضی

تو آشپزخونه هم که همیشه باید تایمر اجاق فعال باشه! و تیک تیکشو بشنوی خخخخ بمحض اینکه من میرم میبندم تو باز میری میزاری رو تایمر !!!! گاهی یادم میره و نصف شبی یهو زنگ میزنه و بیدارمون میکنهخسته

وقتی ظرف میشورم میری میگردی و اگه یه ظرفی یه جایی پیدا کنی میاری میدی دستم که بشورم خخخخخ

شاسی عکس عروسی منو بابا رو هروقت میبینی کلی ذوق میکنی و ماما گویان هی برا من بوس میفرستیبوس

لباس چرکارو بامن میریزی تو لباسشویی و من پور میریزمو تنظیم میکنم شما هم دوشاخه رو میبری سمت پریز و بعدشم دکه on رو میزنیمحبت

هرشبم باید مسواک بزنی!!!! البته مسواک که چه عرض کنم اونقد جویدیش که هیچی از نموندهقه قهه

موقعی پیپی میکنی خودت دست بکار میشی شلوارتو دراری!!! خخخخ و وقتی من میبرمت تو حموم و پوشکتو باز میکنم میگی :" پیــــــــــــــف " و می خندیتعجب

یه شبی که عمو محمد خونمون بود بعد شام دستاشو تکوند و از اون شب تو هی داری بعد خوردن غذا دستاتو میتکونیبغل من میگم خدایا شکرت تو هم دستاتو میبری بالا و یه چیزی زمزمه میکنیبوس

تا یه ذره کاغذی چیزی کف اتاق ببینی فورا منو پیدا میکنی و میای میزاریش کف دستمتشویق و میگی " دیا " ( بیا ) بغل و گاهی هم دور از چشمم نوش جونش میکنی البتهگیج

اگه یه لحظه باز باشی و یهو جیش کنی کلی گریه میکنی بطوری که بزور آرومت میکنیم اینقد احساس خجالت میکنیدلخور زن عمو مستانه میگفت پسرا همه اینجورن و کلا از خیس کردن خودشون خجالت میکشن!متفکر

پسندها (6)

نظرات (9)

مامان پری
9 دی 93 13:32
عزیزدلم بهداد چقد از شنیدن مریض شدنت ناراحت شدم ایشاالله زود زود خوب بشی عزیزم امیرمحمد هم سر این دندوناش اسهال شدیدی گرفت اصلا نبد نمیشد کلی لاغر و بی جون شد پسرم دندون دیگه مری جون واسه بعضی ها اذیت میکنه ناراحت نباش حس وحالت درک میکنم
✍ مری
پاسخ
مرسی خاله پری .. چی بگم ولا دکتر که میگفت دندون تب و اسهال ندارهولی برا ما هرسری اینجوری میشه بعدش حتما یه دندون دراورده
مامان هلیــــا
9 دی 93 18:29
سلام عزیزم خسته نباشی مامانی واقعا مواظبت از این ووروجکا کار سختیه اما شیرینیهای خاص خودشو داره امیدوارم بهداد جووونم زود زود خوب بشه
✍ مری
پاسخ
سلام واقعا صبرو حوصله زیادی میخادددددددددد ممنون از اینکه اومدی
نسرین عمه
10 دی 93 1:49
فدای شیطنتات شم با اون خجالت کشیدنات مممممممممممممممماچ
✍ مری
پاسخ
چه کنیم خخخخخخ
مامان ماتیسا
10 دی 93 8:29
16ماهگی وروجک مبارک
✍ مری
پاسخ
مامان آدرینا
11 دی 93 13:10
مری جون سلام بهداد کوچولو چی شده ایشالا که زودتر خوب بشه چه مامان با ذوقی هستی خیلی قشنگ مینویسی براش آفرین
✍ مری
پاسخ
سلام عزیزم ممنونم از لطفتون
·٠•●♥ مامان آنا ♥●•٠·˙
12 دی 93 19:50
مبارککککککککککک خواهرزاده جونم
✍ مری
پاسخ
مرسییییییییییی
ثمره
13 دی 93 0:29
شانزدهمین ماهگردت مبارک عزیزم
✍ مری
پاسخ
ممنونم ثمره عزیزم
شاپرک
15 دی 93 17:50
سلام.نیکان تو مسابقه نی نی وبلاگ شرکت کرده کدش ۹۶ لطفا هر کی میتونه این شماره رو اس کنه به ۱۰۰۰۸۹۱۰۱۰هم اکنون نیازمند یاری سبزتان هستیم با هر خط فقط یه رای ثبت میشه لطفا هر کس می تونه با چند تا خط مختلف رای بده کد نود و شیش ۹۶ فقط بفرستید کافیه،مرسی
·٠•●♥ مامان آنا ♥●•٠·˙
15 دی 93 20:21
خواهر دانشمند من
✍ مری
پاسخ
مرسیییییییییولی من اینارو از تجاربم گفتم بذار یه مدت بگذره تو هم کلی دانشمند میشی