آرام جانم✿  بــهـــــــــداد ✿ آرام جانم✿ بــهـــــــــداد ✿ ، تا این لحظه: 10 سال و 8 ماه و 11 روز سن داره
زندگیم نیکدادزندگیم نیکداد، تا این لحظه: 4 سال و 7 ماه و 25 روز سن داره

ღ رخ به رخ خورشید ღ

خدایاشکرت بخاطر عزیزانم

نی نی شناسایی شد...

1392/1/21 17:37
نویسنده : ✍ مری
449 بازدید
اشتراک گذاری

سلاممممممممممممممممممم خبر خبر خبر

یه سلام گرم فروردینیییییییییییییییی! برا ما که امسال هوا خیلی زود داره گرم میشه!

ایشالا همه دوستان خوب و خوشن

و همچنین ضمن تشکر ویژه از همه دوستایی که اومدنو تو نظرخواهی جنسیت شرکت نمودن...

اونایی که درست حدسیدن ایشالا تو مراسم حدسیدناشون بجبرانیم...

اونایی هم که اشتب حدسیدن سر موقع دعوا میکنم

به هر حال دم همتون گرممممممممممممممممممممم

خلاصه به اطلاع می رساند منو نی نی روز یک شنبه 18 فروردین در حالی که از سن نی نی 18هفته و یک روز می گذشت رفتیم سونو تنهای تهنا!!!و در حالی که همش حس میکردم تو دلم حباب دارن میفرست تو هوا جنسیت نی نی کشف و ضبط شد!!!

خواستم همه غافلگیر بشن حتی بابایی!البته بابا سرکار بود و نشد که بیاد...

خلاصه خانوم دکتر لیلا جعفری در سونوگرافی سپنتا هی با اون موسش رو شیکم من مانور داد تا بالاخره نی نی رویافت...

و بعد شرو کرد به چک کردن و یه چیزایی به منشی میگفت و مامان که اصلا یادش رفته بود الان باید مث همه مامانا هیجانی باشه برا جنسیت نی نیش...کلا یادم رفته بود برا چی اومدم که خانوم دکتر خیلی آروم گفت فسقلی هم که پسرههههههههههههههههههههههههههه و من گیج و منگ پرسیدم واقعا پسرههههههههههه؟؟؟؟؟؟؟خانوم دکتر هم با جدیت بازم تاکید کرد بله پسرههههههه

هورااااااااااااااااااااااااااااا....

خلاصه دیگه مامان شرو کرد به اس دادن به این و اون...و البته اول بابایی... بابایی سرکلاس بود داشت درس میداد...

جواب اسمو سریع نوشت

هوراااااااااااااااااااااااااااااااااا.....دوستتون دارم....دارم میلرزم....(احتمالا احساس مسئولیت کرده فوری ههههههه البته قبل اینکه جنسیتو بفهمیم هی می گفت برو سونو اگه بدونم نی نی چیه بهتر میتونم بهش حس بگیرم!)

خوش اومدی گل پسرممممممممممممم...ایشالا قدمای کوشولوت برکت و روشنایی بیاره به خونمون

راسی اینم آمار رای گیری:

کسایی که گفتن نی نی پسره:معصومه جون...سحرجون مامان مهراد...مریم جون از خلوت مادرانه...و مامان توت فرنگی..

کسایی که گفتن نی نی دختره:مرمر جون مامی کسر

آرا ممتنع:هیجان جون

مرسی از همتون ایشالا اوان که نینی ندارن نی نیشون زودی بیادش اونام که دارن خدا براشون حفظش کنه

مهم نوشت: راستی حس میکنم اسم وبم دخترونس...البته من اینو برا دخترم نگه میدارم اما خاطرات پسرمو ایشالا بزودی تو یه وب جدید میذارم...

آخر نوشت: خدایــــــــــــــــــــــــــــــــا ممنونـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــم

بعدا نوشت: اینم آدرس وب پسرم که تازه براش ساختم و البته فقط درمورد خودش اونجا مینویسم

www.hoseini.niniweblog.com

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)