آرام جانم✿  بــهـــــــــداد ✿ آرام جانم✿ بــهـــــــــداد ✿ ، تا این لحظه: 10 سال و 8 ماه و 11 روز سن داره
زندگیم نیکدادزندگیم نیکداد، تا این لحظه: 4 سال و 7 ماه و 25 روز سن داره

ღ رخ به رخ خورشید ღ

خدایاشکرت بخاطر عزیزانم

عزیزم نفسات مبارک...

1392/1/16 16:59
نویسنده : ✍ مری
292 بازدید
اشتراک گذاری

سلام بهار نارنج مامان...عزیز کوشولوی من...

اومدم اینجا تا اولین نفسای کوشولوتو که داری تو دل من می کشی تبریک بگم...شما امروز یعنی 16/1/1392 تقریبا یک ماه و چهار روزه که داری تو دل مامانی وول میخوری اما مامان بی تجربت تازه فهمیده این کوشولوهایی که دلم میپره برا حضور توا نفس نفس زندگیم... و مامانی این جریانو تازه بعد یه ماه اونم تو سیزده به در از دخترعموی بابایی شنیدم که این نبض کوشولوها مال لگدای تو ناز نازک من...خنده

راستی فردا میخام برم سونو ببینم نی نی گولوی ما خودی نشون میده یا نه تا ما بفهمیم چی صداش کنیم...خیلی هیجان دارم...

البته تافردا که من برمو بیام شارژ نتمون تموم میشه و بخاطر اختلالات اخیر تو مخابرات همش نتمون قطعه اگه نشد و نتونستم بیام بگم نی نیم چیه میخام از همه دوستایی که میان اینجا تقاضا کنم برام نظر بدن درمورد جنسیتت شانسکی... میخام یادگاری بمونهگاوچران

لطفا رای بدین:

گل پسر؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

گل به سر؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)