آرام جانم✿  بــهـــــــــداد ✿ آرام جانم✿ بــهـــــــــداد ✿ ، تا این لحظه: 10 سال و 8 ماه و 9 روز سن داره
زندگیم نیکدادزندگیم نیکداد، تا این لحظه: 4 سال و 7 ماه و 23 روز سن داره

ღ رخ به رخ خورشید ღ

خدایاشکرت بخاطر عزیزانم

غیبت طولانی من...

1391/11/12 11:57
نویسنده : ✍ مری
242 بازدید
اشتراک گذاری

به نام خالق نازک من...لبخند

سلام به همه دوستای گلم....امیدوارم که حال یکی یکی تون خوب باشه ایشالاقلب

از اینکه همتون بیاد من حقیر بودین و فراموشم نکرین خیلی متشکرمخجالت... و البته یه عذر خواهی بخاطر این غیبت طولانی...ناراحت

به دو دلیل نبودم یکی اینه بعد سفر بلافاصه رفتم خونه مادرم که شهرستانه چون حالم زیاد خوش نبود

این چن روزم که برگشتم یه مشکلی برا نتمون پیش اومد و قطع بود...و متاسفانه نشد بیام بهتون خبر بدم...ناراحت

البته من هیچوقت نیومدم که نظراتو بخونم و برم سحررررررررر جونم پست پایین اگه دقت کنی نظرات بدون تایید من به نمایش درمیان عزیزمفرشته

جونم براتون بگه یه هفته که سفر بودم بعدش رفتم آزمایش دادم عدد بتام 10000< بیشتر از این عدد بود کلی آزمایشم دادم و خدارو شکر مشکلی نداشتم اما دکتر گفته مشکوکم به دوقلو!!!!!!!!گاوچران

بعدش اینکه هنوز نرفتم صدای قلب توت فرنگی مو بشنوم دکتر گفته یکم اسفند برم!!!ساکت

دیگه اینکه شدیدن گرسنم میشه در حدی که میتونم یه گاو یه جا بخورم خخخخخخخخخخخخخنده

البته حالت تهوع هم که در حد المپیک!!!!!!!!!اوه

تاریخ زایمان هم شده نیمه دوم شهریور!!!!!!!!!خیال باطل

یه کمم شکمم بالا اومده دیگه نمیشه شلوار جینمو بپوشم...یول

امروزم یعنی 11بهمن( 11شهریور به اشتباه تایپ شد که مامان علامه جان حسابی نکته سنجی کردند و اما من برا یادگاری این هول زدنمو پاک نکردم)رفتم تو ماه سوم...ماچ

یه کم بیکار شم میام سرو وقت وبای همتون دوستای گلم قلب

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)