آرام جانم✿  بــهـــــــــداد ✿ آرام جانم✿ بــهـــــــــداد ✿ ، تا این لحظه: 10 سال و 8 ماه و 9 روز سن داره
زندگیم نیکدادزندگیم نیکداد، تا این لحظه: 4 سال و 7 ماه و 23 روز سن داره

ღ رخ به رخ خورشید ღ

خدایاشکرت بخاطر عزیزانم

برای مادرم...

1391/10/12 16:47
نویسنده : ✍ مری
280 بازدید
اشتراک گذاری

این روزها بقول همسرم بیشتر یک کودک هستم تا یک همسر و یا احیانا یک مادر

شاید حق با اوست!

اما شایدم نه

او مادرش را بیاد ندارد...چون زود رفت.......اما اگر بود او هم با تمام مردانگی اش لحظاتی را به دامانش پناه میبرد...

دست خودم هم نیست

با این احوالات عجیب غریب این روزهایم بسیاری از اوقات

دلم برایش تنگ میشود

برای مادرم

با اینکه اولین احساس مادرم نسبت به وجود من حالت تهوع بود اما...

من عاشقانه دوستش دارممممممممممم

و خدا را شکر که او هست تا من بغضهای کودکانه ام را به دامان گرمش پناه برم

خدا را شکر بخاطر مادرم............

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

مهرنوش مامان مهزیار
1 آبان 92 11:39
عزیزم اهوازی هستی . خوشحال میشم بنون سر بزنی