آرام جانم✿  بــهـــــــــداد ✿ آرام جانم✿ بــهـــــــــداد ✿ ، تا این لحظه: 10 سال و 8 ماه و 9 روز سن داره
زندگیم نیکدادزندگیم نیکداد، تا این لحظه: 4 سال و 7 ماه و 23 روز سن داره

ღ رخ به رخ خورشید ღ

خدایاشکرت بخاطر عزیزانم

توام بارونو دوس داری؟

1391/9/12 8:43
نویسنده : ✍ مری
273 بازدید
اشتراک گذاری

بارونه قشنگیه فرزندمخوشگل خوشگل

بابا عاشق بارونهمیگه بارون روحمو شاد میکنه منم عاشق بارونم...

اما جای تو خیلی خالیه...نیستی که

همش دوس دارم شال و کلاه کنم برم زیر باروناما خب نمیشه کههههههههه

حالمم شکر خدا بهتره

خیلی دلم برات تنگه کلافه اماما بابا همش کنارمه و نمیذاره زیاد فک کنم

وقتی بهش فک میکنم که چن ماه دیگه تو دلمی وحشتناک شاد میشم

واییییییییییییییییییییییییی خدای من

به بابا گفتم باید برام یه سبد بزرگ گل مریم بیاره بیمارستان اونم گفته چشمممممممممم

راستی میخام برات یه بالشت درست کنم اما پیش هیشکی لو نمیدم که...

برش میدارم تا موقعی که بیایی و بذارم زیر سر کوچولوت...

فدات بشم الهیییییییییییییییییییییییییی دلبند مامان

بابای

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)