آرام جانم✿  بــهـــــــــداد ✿ آرام جانم✿ بــهـــــــــداد ✿ ، تا این لحظه: 10 سال و 8 ماه و 11 روز سن داره
زندگیم نیکدادزندگیم نیکداد، تا این لحظه: 4 سال و 7 ماه و 25 روز سن داره

ღ رخ به رخ خورشید ღ

خدایاشکرت بخاطر عزیزانم

فقط 4 روز دیگر...

1392/6/5 9:51
نویسنده : ✍ مری
289 بازدید
اشتراک گذاری

دست راستشو میگیره جلوی صورتمو میگه ببین یکیشو بستم!!!

میگم خب که چی؟

میگه فقط تا  روز دیگه بهدادمون زمینی میشه دیگهههههههههه/////

خدایا شکرتــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ اصلا باورم نمیشه دارم عاشقانه دوم زندگیمو بغل میکنمـــــــــــــــــــ

دیشب خواب دیدم پستونک میذاشتم دهنت بهدادم اما تو با یه شیطنت خاص با زبونت مینداختیش بیرون و ریز ریز می خندیدی  اما بابا که میذاشت میخوردیش شیطونک من...  ای جانمـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ

 

سه شنبه 5 شهریور 1392////////////// چهار روز تا هم آغوشی من و بهدادم

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (4)

مامان ازاده
5 شهریور 92 12:00
معصومه
5 شهریور 92 15:34
مریم.خلوت مادرانه
6 شهریور 92 8:18
سلام مری جون خودم حالت چطوره خانوم خانوما.خداروشکر که خوب و خوش و سلامتی
به سلامتی انشالله چشم و دلت روشن گلم من پیشاپیش بهت تبریک میگم،دنیا اومدن عکس یادت نره.ماچ


سلام عزیزم خوبم خداروشکر... مرسی عزیزم چشم حتما عکس میذارم
مامانٍ توت فرنگی
6 شهریور 92 11:15
وای این روزها را چطور می گذرونی

چقدر هیجان انگیز و چقدر شادی آفرینه


نمیشه وصف کرد واقعااااااااااا
ایشالا بزودی تجربش میکنی گلم