آرام جانم✿  بــهـــــــــداد ✿ آرام جانم✿ بــهـــــــــداد ✿ ، تا این لحظه: 10 سال و 8 ماه و 11 روز سن داره
زندگیم نیکدادزندگیم نیکداد، تا این لحظه: 4 سال و 7 ماه و 25 روز سن داره

ღ رخ به رخ خورشید ღ

خدایاشکرت بخاطر عزیزانم

هفت روز تا آمدنت...

1392/6/2 23:01
نویسنده : ✍ مری
306 بازدید
اشتراک گذاری

سلام گل پسر مامان...سلام به دوستای گلم...

واقعا نمیتونم باور کنم شنبه آینده این موقع تو بغلمی و دارم بهت شیر میدم....ناز مامان...

الهی بهداد عزیزم یعنی الان چه شکلی هستی؟؟؟؟کچلی یا مودار؟؟؟نیشخندسفیدی یا سبزه؟

ای جانم الانه که از هیجان قلبم بیاد تو دهنم...

راستی یه کم ناراحتم...کم که نه چون چن روز پیش که جواب ام آر آی بابا رو گر فتیم گفتش که دیسک دارهناراحت اما خب خداروشکر هنوز به عمل نرسیده و اگه رعایت کنه ایشالا خوب میشه....

دوستت دارم بهدادم و ایشالا این هفت روزم بخوبی و خوشی تو دل مامان بهت خوش بگذره بوووووووووس

 

شنبه 2 /شهریور/1392

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (3)

مامان ازاده
2 شهریور 92 21:03
وای عزیزم منم خیلی واست خوشحالم-ما هم دعا کنی ها-خودت خواستی سزارین بشی؟


مرسی عزیزم ایشالا بزودی تجربش کنی
بله باتوجه به سبک و سنگینایی که کردم دیدم سزارین برام بهتره
مامانٍ توت فرنگی
3 شهریور 92 8:59
وای عزیزم خیلی برات خوشحالم
انشالله همه چیز به خوبی پیش بره و زایمان خوبی داشته باشی

یادت نره ما رو دعا کنی


مرسی گلم ایشالا توام بسلامتی نینی تو بغل کنی حتما بیادتم
معصومه
3 شهریور 92 11:14
وایییی مری جون ان شاالله به سلامتی..دیگه کم مونده ها..ان شاالله به سلامتی و آسون باشه برات عزیزم زایمانت..موقع زایمان حتما دعام کن تا نی نی کوچولوی من صحیح و سالم و راحت بیاد بغلم..
بیصبرانه منتظر رونمایی از بهداد خان هستم..

مرسی عزیزم ایشالا توام بزودی نینیتو صحیحو سالم بغل کنی