آرام جانم✿  بــهـــــــــداد ✿ آرام جانم✿ بــهـــــــــداد ✿ ، تا این لحظه: 10 سال و 8 ماه و 11 روز سن داره
زندگیم نیکدادزندگیم نیکداد، تا این لحظه: 4 سال و 7 ماه و 25 روز سن داره

ღ رخ به رخ خورشید ღ

خدایاشکرت بخاطر عزیزانم

یک مرد تکرار نشدنی...

1392/3/3 10:58
نویسنده : ✍ مری
446 بازدید
اشتراک گذاری

چه زیباست عشق را وصال سر رسیدن

                                          شبانه قناری شدن

                                                                  در آغوش هم آرمیدن...

 

 

بچه که بودم همش فک میکردم بزرگتر از بابای من بابای دیگه ای نیست...اونقد مهربون و باسخاوت که گاهی واقعا خودمم از مهربونیاش خسته میشدم...

وقتی ازدواج کردم دیدم نه به غیر پدرم من تونستم یه مرد دیگه ای هم پیدا کنم که مهربانی چشمان و گرمای آغوشش و قوت بازوانش را در حد پرستش دوست دارم...

مادر که شدم دیدم یه موجود کوچولویی اومده تو دلم که باید به گونه ای او را پرورش دهم تا باز هم احساس کنم مردان واقعی همیشه تکرار میشوند...

و اکنون دیدم ته همه ی اینها باید یه کسی باشه که من بتونم درک کنم مردان واقعی همیشه هستند...

و تنها کسی که این جا می تونست به سوالم پاسخ بده کسی نبود جز خدای مهربانمممممممم

 

خدایا ازت ممنونم بخاطر وجود مهربان پدرم...بودن همراه و مونس تنهایی هایم همسرم...و بخاطر پسرکوچولویی که قراره مردش کنمو بزارم این عاشقانه ی مرد بودن ادامه پیدا کند...

 

پدر عزیزم...همسر مهربان...و پسر شیطون بلای من روزتون مبارککککککککککککککککک

 

 

اضافه نوشت: اون شعر بالا رو در روز عقدمون تو مسیری که اولین بار منو همسری دونفره با هم رفتیم سرودم...

آخه به سال قمری امروز 13 رجب سالروز ولادت حضرت امیر(ع) منو همسرم وارد سومین سال از روزهای عسلی با هم بودنمان شدیم...

سالگرد عقدمون مبارک همسر عزیزم

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (9)

مامان ازاده
3 خرداد 92 12:21
مبارک باشه خانمی
انشالا خدا سایه همشونو بالا سرت نگه داره


مرسی عزیزم
غزاله
3 خرداد 92 18:50
امیدوارم زنجیره مردهای دوست داشتنی زندگیت ادامه پیدا کنه و دل و روحت شاد باشه.سالگرد یکی شدنتونم مبارک با ارزوی بهترین ها در کنار بهترین ها


وااااااااای چه واژه قشنگی نوشتی غزاله جون" زنجیره مردهای دوست داشتنیت"

خیلی لذت بردم مرسی عزیزدلم
معصومه
4 خرداد 92 9:18
به به بابا شاعرررررررر..نمیدونسم
روز آقا کوچولوت و آقاتون و باباتون مبارک ان شاالله سایه شون همیشه بالا سرت باشه گلمم..
راسی سال اول مامان بابا شدن شمام مبارک..


بله یه دست به قلمی داریم خووووو
مرسی عزیزممممممممم
مامانٍ توت فرنگی
4 خرداد 92 16:00
سالگرد عقدتون مبارک


مرسی یاسمن جون
«فائزه»دختردايي دينا
4 خرداد 92 17:28
لينكتون كردم


شمام لینک شدید
رها
4 خرداد 92 18:55
سلام مامان خانومی
منم تبریک میگم
شاد و خوش باشید


سلام رها جان مرسی عزیزم ایشالا بزودی مرد کوچولوی توام بیادش
معصومه
7 خرداد 92 11:44
سلام جیگملییی..آره رفتم..همون پسمل قطعی شد..
بعلهههههه شما کم پیدایی نیسی؟ما هستیم


سلام بسلامتی عزیزممممممم

نتم مشکل داره باز
مامان مهراد
7 خرداد 92 16:37
سلام عزیزم. خوبی؟ گل پسرمون چطوره؟ سونو جدیدا رفتی یا نه؟
خیلی به یادتم مامان گلی.
آدرس وبلاگ رو گذاشتم.
می بوسمت از راه دور


سلام خاله سحر که میدونم با وجود چه مشغله هایی میایی پیش این فسقل من مرسی از این همه مهربونیت فدات بشم نه هنوز برا چن هفته دیگه ایشالا میرم باز
SaYa
9 خرداد 92 11:46
سلام سلام سلاااااااام خوبی عزیزم؟بهداد جونی خوبه؟منم این روز قشنگو به همسری خوبت تبریک میگم و امیدوارم که همیشه سایش بالا سرتون باشه به پسمل خوجملمونم تبریک میگم اونم مردیه واسه خودش دیگه