آرام جانم✿  بــهـــــــــداد ✿ آرام جانم✿ بــهـــــــــداد ✿ ، تا این لحظه: 10 سال و 8 ماه و 9 روز سن داره
زندگیم نیکدادزندگیم نیکداد، تا این لحظه: 4 سال و 7 ماه و 23 روز سن داره

ღ رخ به رخ خورشید ღ

خدایاشکرت بخاطر عزیزانم

نی نی نوشت...

1391/12/30 10:41
نویسنده : ✍ مری
660 بازدید
اشتراک گذاری

سلاممممممممممممممممممممممممممم

سلام به ماما و بابای ناز خودم...خوفید؟

خب من شیطون شدم دیگه اومدم اینجا یه پست براتون بذارم و سالگرد علوسیتونو که 4فروردینه رو تبلیک بگم...

و اما کادو...خو من که هنو نمیشه بلم خلید ملید خودم نشستم تو یه جعبه و میخام اولین کسی باشم که بهتون کادو میده...اونم خودمو...امیدوارم نی نی خوفی براتون باشم

امیدوارم روزای خوفی باهم داشته باشیمممممممممممممممممم

بوسسسسسسسسسسسسسسسسس هزارتا بوس آلبالویی برا دو تاتونماچ

از طرف:نی نی گولو

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)