آرام جانم✿  بــهـــــــــداد ✿ آرام جانم✿ بــهـــــــــداد ✿ ، تا این لحظه: 10 سال و 8 ماه و 10 روز سن داره
زندگیم نیکدادزندگیم نیکداد، تا این لحظه: 4 سال و 7 ماه و 24 روز سن داره

ღ رخ به رخ خورشید ღ

خدایاشکرت بخاطر عزیزانم

بهدادم خوش آمدی...

1392/6/9 12:00
نویسنده : ✍ مری
323 بازدید
اشتراک گذاری

الان که دارم اینارو مینویسم تو هنوز تو شکممی اما وقتی که اینجا درج بشه تو به دنیا اومدی عزیزدلم و من تو بیمارستانم...

آخه اینو زدم به عنوان ثبت در آینده....

اما دوس داشتم اولین کسی باشم که تولدتو تبرک میگم...

تولدت مبارک بهداد جان

بزودی با جزییات میام و می نویسم برات شیرین زندگیم

 

دوستت دارم بهار نارنجــــــــــــــــــــــــــــم...به زندگی من و بهمن خوش اومدی...

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (18)

ثمره
9 شهریور 92 13:06
سلام عزیزم... سلام بهداد جونم. خوششششش اومدی. تبریییییییییییک میگم مری جونم.وقتی این خبرزیباروخوندم خیییلی خوشحال شدم.خوشحالم که گل پسرتو درآغوش گرفتی...برات آرزوی سلامتی دارم...مواظب خودت وبهدادجونم باش... عاشقانه های مادر وپسری پایدار
مامان مهراد
9 شهریور 92 18:12
بهداد جونم تولدت مبارک خاله جون. یعنی من اولین نفری هستم که بهت تبریک گفتم تو دوستای مامان مری یا نه؟ به هر حال زمینی شدنت رو تبریک میگم . مامان مری خیلی به انتظارت نشست و خوشحال بود. مری جون تبریک ی عالمه . مامان مری خیلی مراقب خودت باش. من امروز خیلی خیلی به یادت بودم.بوس ی عالمهههههههههههههه تقدیم به دوست خوبم به خاطر مامان شدنش
مرمر(مامی کسرا)
10 شهریور 92 8:03
عزیزم به عشق دیدن روی ماهت از الان تا هر چند روزی دیگه که مامان بیاد و آپ کنه میام بهت سر میزنم...خاله قلبونت بره آخه چه شکلی هستی عزیزم؟؟؟دوست دارم ببینمت گلم...
ثمره
11 شهریور 92 1:44
سلام عزیزم...خوبی مری جونم...بهدادگل خوبه؟زودی بیا دلم واسه هردوتون تنگولیده
مامان ازاده
11 شهریور 92 2:07
چه خبر مری جونم-پسلی اومد؟مبارکا باشه
غزاله
11 شهریور 92 2:16
مبارک مبارک تولدش مبارک الهی صد ساله شه نه صد و بیست ساله شه نه صد و بیست سال کمه همیشه زنده باشه.
مامانٍ توت فرنگی
12 شهریور 92 9:11
کاش زودتر میومدی و از حال و احوالاتتون می نوشتی بیصبرانه منتظرم
مرمر(مامی کسرا)
12 شهریور 92 23:57
واااااااااااااااااااای مری کجایی؟؟؟
مهتــــ❤ـــــاب مامان یلـــ❤ــــدا
13 شهریور 92 1:04
عزیززززززززممم پیش پیش تولدت مبارکـــــــــــ منتظر عکسهای خوشگلت هستیـــــــــــمممم
نرگس
15 شهریور 92 18:28
قدم نورسيده مبارك باشه.به سلامتي ايشالا. عزيزخاله هم مثل من شهريوريه قربون خودش و اسمش و ماه قشنگ تولدش. خيلي خيلي خيلي خيلي تبريك ميگيرم مري جونم.مراقب خودت و بهداد گلم باش خانومي
مامان توت فرنگی
16 شهریور 92 8:28
پس کجاااااااااااایی شما زودتر بیا تعریف کن
مامان ازاده
16 شهریور 92 11:25
کجایی پس مری جون-نی نی خوبه؟قدمش مبارک باشه-بیا عکس بذار تا ببینیم این بهداد عزیزمو
مریم.خلوت مادرانه
17 شهریور 92 9:32
سلام سلام به سلامتی خانوم خانوما قدم نو.رسیده مبارک،بهداد جونم.خاله مرین یهت تبریک میگه خوش اومدی به دنیا....امممممممماچ
ثمره
17 شهریور 92 15:32
مریییییییییییییییید جونممممممممممممممم
مرمر(مامی کسرا)
18 شهریور 92 16:59
ای وای مری جونم چرا آپ نمیکنی؟؟یعنی بهداد جون ما اینقدر شیطونی میکنه؟؟
رها
19 شهریور 92 1:27
تولدت مبارک ملوس خاله تبریک میگم مامان شدنت رو مری عزیزم
مرمر(مامی کسرا)
21 شهریور 92 0:31
ووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووی کجایی تو عزیزم؟؟؟خدا کنه سلامت باشین ما به جز این چیزی رو نمیخوایم...بوس برا گل پسرمون...