آرام جانم✿  بــهـــــــــداد ✿ آرام جانم✿ بــهـــــــــداد ✿ ، تا این لحظه: 10 سال و 8 ماه و 11 روز سن داره
زندگیم نیکدادزندگیم نیکداد، تا این لحظه: 4 سال و 7 ماه و 25 روز سن داره

ღ رخ به رخ خورشید ღ

خدایاشکرت بخاطر عزیزانم

تولدم مبارککککککک

1392/4/11 17:59
نویسنده : ✍ مری
379 بازدید
اشتراک گذاری

خداحافظ 25 سالگی

سلام 26 سالگی...

15 تیر ماه یکی از روزای گرمیه که من اومدمو مامان نازمو کلی تو زحمت انداختم...بیچاره الان که خودم مامان شدم میفهمم نی نی داشتن تو فصل گرما چقد اذیت کننده است

 

امسال اولین سالیه که من به عنوان یه مامان میخام تولد بگیرم...البته چون با عروسی عمه تداخل داره من رو کادو و اینا و تبریک و... هیشکی حساب نکردم حتی همسرم که بهش نمیاد یادش باشه من دارم متولد میشمنیشخند

منم میخام مث مامان علامه کوچولو صبور باشمو به رو خودم نیارم...شاید این وسط همسری هم برای پالون های متعدد بنده یه خری خریدقهقهه...

شانس که نداریم اما امیدوارم...

پس به افتخار خودم که امسال بجر بانک قرض الحسنه مهر ایران(بخاطر قسطای وام ازدواجسبز) مطمئنم هیشکی تولدمو یادش نیس...

تولدم مبارکککککککککککک

امیدوارم دوستای مجازی لا اقل کولاک کنننیشخند

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (22)

رها
11 تیر 92 11:09
سلام نانازم
تولدت مبارك،اميدورام صد و بيست ساله شي و ساليان سال با نوه نتيجه هات تولدت رو جشن بگيري



سلام مرسی عزیزم نوه نتیجه رو خوب اومدی خخخخخخ
هلیا دخمل خوشگل
11 تیر 92 19:08
سلام خانمی تولدت پیشاپیش مبارک عزیزم من با افتخار لینکت کردم خوشحال میشم لینکم کنی


سلام مرسی عزیزم
با افتخار لینک شدید
مامان آتنا جون
11 تیر 92 19:59
سلام عزیزم تولدت مبارک

انشاالله سال دیگه پسر گلت هم کنارت هست و باهم جشن می گیرید

انشاالله 1000000ساله بشی






سلام مرسی خانوم عزیز و دوست مهربون کاش یه آدس از خودتون میزاشتید


الهه
12 تیر 92 9:33
تولد تولد تولدت مبارک خانومی ایشالله 120 ساله شی حالا من دست میزنم پا شو یه قری بده بشین تا نگی واسم تفلد نگرفتین


مرسی الهه جونمممممم
آره با این شکم چقدم قرم میاد خخخخخخخ
معصومه
12 تیر 92 10:34
حرف حساب که جواب نداره!راس میگی...حالا اگه تو دیر اپ کنی کچلت میکنما ولی خوده تنبلمو بگو..
ان شاالله همسری برات خرهای متعدد میخره برا پالان هایی که خریدی..
شمام انگاری دلخونین از این وامای ازدواج..
تو ی کامنت جدا برات تولدتو تبریک میگم..


میخای منم بیام کچلت کنم؟؟؟
ما هم امیدواریم
امان از وام ازدواج که انگار تمومی نداره...
معصومه
12 تیر 92 10:37
تولدت مبارک خوش اومدی ستاره، اگرچه از راه دور هیچ فایده ای نداره
عزیزم ان شاالله 120ساله شی.. امسال تولدت رنگ و بویی دیگه داره عزیزم..امروز هدیه ی هدا بهداد جان بیشتر از همیشه این روز و برات زیباتر میکنه..همیشه سالم و سلامت باشین..
بوسسسسس


مرسی معصومه جونممممممم امسال واقعا حس غریبیه که به عنوان یه مامان تولدتم باشه...
مامان ازاده
12 تیر 92 14:30
مبارکهههههههههه
بسلامتی
مامان مری تولدشه-هورااااااااااا
ایشالا 120 سالگی در کنار 4-5 تا نی نی خوشکل


مرسی عزیزمممممم
ووووی چه خبره آزاده جون من تو همینشم که هنو نیومده موندم ولا
مامان محمدرضا
12 تیر 92 19:40
تولدت مبارک عزیزم
سلام دوست عزیز پسری ما تو 2تا مسابقه شرکت کرده اگه دوس داشتین به وبلاگش بیایین وبهش رای بدین
مرسیییی


مرسی دوستم متاسفانه من رای زیاد دادم و دیگه با موبایلم نمیشه بازم رای بدم
SaYa
12 تیر 92 21:45
سلااااااااام تولد تولد تولدت مبااااااارک عزیززززم
قربونت برم ....ایشالله ک همیشه شاد باشی عزیزم...دوست خوبم
بهدادجونم چطوره؟فداتون شم
عزیزم خصوصی
راستی رمزتو گم کردم میشه تلگرافش کنی؟


سلام مرسی سایا جونممممممم بهدادم خوبه خاله جون و جاشم حسابی تنگ تنگ...
فرستادم عزیزم
SaYa
12 تیر 92 22:04
مری جونم اگه رمز خصوصی نفرستادم تایبد نکن لطفا


بلی حتما
مهتــــ❤ـــــاب مامان یلـــ❤ــــدا
13 تیر 92 17:58
وووووووووووووووی متولد شدنت مباررررررررک
جیــــــــــــــــــــــــــغغغغغغغغغغغ
سووووووووووووووووووووووت
هورررررررررررررررررراااااااااااااااااااااااااااا


مرسی مهتاب جونمممممممم
با این جیغو سوتات دخملیو نترسونی یه وقتا
شیرین
15 تیر 92 1:37
تولدت مبارک عزیزم




مرسی دوستم


مامان مهراد
15 تیر 92 21:26
تولدت مبارک گلم زیاد ناراحت نباش بهمن ها همشون فراموش کارند.
من رمز ندارم.
بزار سزارین و طبیعی خودش تا ماه آخر معلوم میشه.برو خاطرات بارداریم ببین چی شد که سزارین شدم.
مراقب باش من خیلی به یادتم گلم


مرسی عزیزم واقعا اینطوره اما خوبم بلدن کارو درس کنن مثلا....
مرسی یحر جونم حتما میرم میخونم و رمزم میفرستم
هیجان
16 تیر 92 11:22
تولدت مبارککککککککککککککک مامان مرییییییییی


مرسی هیجان عزیز
الهه
16 تیر 92 15:26
عکس سیسمونیم حاظره خاله جونی تشریف بیارید


چشممممممم
مامانٍ توت فرنگی
17 تیر 92 8:35
تولد تولد تولدت مبارک

الهی صدساله شی نه صد و بیست ساله شی

انشالله سال دیگه بهداد واست تولد می گیره و یاد باباش هم می ندازه


مرسی عزیزم ایشالا که اینطوره
مرمر(مامی کسرا)
19 تیر 92 12:10
تولدت مبار ک جیگرم...ایشالا 100000000ساله شی....


مرسی مرمر جانننننن
مرمر(مامی کسرا)
19 تیر 92 12:13
راستی مامانی پسر من تو یه مسابقه شرکت کرده بنام نی نی شکمو خواهش میکنم بهش رای بدید.....یادتون نره ها ...فقط یه اس کوچولوهه.... کافیه عدد 495 رو به 20008080200 اس ام اس کنید...یه دنیا ممنون...


عزیزم شرمنده باور کن قبلا چن تا از دوستان این کانتو دادنو من دیگه نمیتونم رای بدم
ثمره
25 تیر 92 2:53
در ستاره بارانِ میلادت میان احساس من تا حضور تو حُبابی است از جنس هیچ . . .
از دستان من تا لمس نگاه تو آسمانی است به بلندای عشق . . .
جشن میلادت را به پرواز می روم . . .
دراین خانگی ترین آسمانِ بی انتها . . .
آسمانی که نه برای من ، نه برای تو ، که تنها برای ” ما ” آبی ست . .



مرسی ثمره عزیزمممممممم
مامان آیهان کوچولو
25 تیر 92 16:31
تولدت با تاخیر مباااااااااااااااااااااااااااااااارک.


مرسی عزیزمممممممممممم
مریم.خلوت مادرانه
31 تیر 92 21:08
سلام گلم حالت چطوره؟به به تولدت مبارک صد سال به این سالها،قربونت برم ببخش خیلی وقت بود نیومده بودم پیشت،خدا رو شکر که خوبی،دوست دارم گلم


سلام مرسی چه خوب که دیدمت بالاخره
مرضیه
2 شهریور 92 13:45
من خیلی دیر اومدم ولی تولدت مبارک