آرام جانم✿  بــهـــــــــداد ✿ آرام جانم✿ بــهـــــــــداد ✿ ، تا این لحظه: 10 سال و 8 ماه و 11 روز سن داره
زندگیم نیکدادزندگیم نیکداد، تا این لحظه: 4 سال و 7 ماه و 25 روز سن داره

ღ رخ به رخ خورشید ღ

خدایاشکرت بخاطر عزیزانم

از همه جا...

1392/4/3 9:48
نویسنده : ✍ مری
785 بازدید
اشتراک گذاری

سلام به همه ی دوستای گل و عزیزم که بازم با کامنتاشون منو حسابی شرمنده کردن...خجالت

ببخشید که نتونستم به موقع بیام پیشتون و غیبت منو پسری خان طولانی شد...راستیتش مدت زیادی بود که شهرستان خونه مامانم بودم و از اونجایی که تا چن وقت دیگه اونام اسباب کشی دارن مجبور شدیم یه خورده از سیسمونی پسری رو هول هولکی بخریم...خلاصه اینکه بعدشم طبق معمول نت نداشتیم و کاشف به عمل اومد که ایراد از سیستم ما بوده و بس!در همین راستا همسری لطف کردنو برا خودشون یه لب تاب خریدنو و این سیستم درب و داغون با تمام جزئیات تقدیم بنده و پسرم شد که حسابی به اینجا معتاد شدیم تا هرووقت خواستیم بیاییم اینجا و دیگه محدودیتی نداریم...نیشخند

بله....جونم براتون بگه پسری در روزهای آخرینه ماه هفتم همچنان با مامان سازگاره و خداروشکر مشکل خاصی یا اذیت و آزاری نداشته برامون...البت دیگه کم کم دارم سنگین میشم و در همین راستا دکتر مهربون مولتی ویتامین هامو قطع کردنو و امر کردن قرص کلسیم بخورم...و این همسری شیطون بازم تو این قرصا با من شریک شده و دونفری داریم قرص کلسیم میخوریم هههههههههسوال

آزمایش روتین هفت ماهگی هم اوکی بود و فقط یه ذره کم خونی داشتم که ایشالا با خوردن دوتا قرص آهن در روز حل میشه...خیال باطل

راستی 14 هم عروسی عمه جان پسریه و من هم قراره با یه تیپ گردالو بجای تیپ مانکنی سابقم تو چشم همه باشمعینک

و دیگه اینکه هشتم این ماه میریم تو ماه هشت به امید خدا... و مژده به مامان علامه کوچولو که اصرار داشت پسری 18شهریور دنیا بیاد تا با محمدباقر جان براشون جشن بگیریم...بله خانوم دکتر تاریخ ورود پسری رو یه روز عقب تر انداختن و تو جدیدترین سونو گفتن که ایشالا 18شهریور...(البته برا زایمان طبیعی)

راستی همسری شدیدن برا اومدن گل پسر احساساتی شده و کلا میخاد خودش دس بکار شهنیشخند

 

دیگه اینکه میلاد امام زمان و به تک تک دوستای گلم تبریک میگم و امیدوارم امروز عیدی خوبی بگیرید...و اینکه الان باید برم طبق روال هرسال شیرینی پخش کنم...چون میخام اینجوری بیاد امام عصرم که زنده هستنو دارن منو میبینن باشم و البته امسال با با حضور پسرم این کار برام شیرینتر هم شده...خیال باطل

ببخشید زیادی حرفیدم فعلا تا بعد بایبای بای

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (12)

الهه
3 تیر 92 10:49
به به خانومی چه عجب پیداتون شد بابا خسته شدم از بس پست قبلیتو خوندم ایشالله که چند هفته مونده رو هم پسرت همچنان باهات سازگار باشه و زودی بیات بغلتون


ببخشید دیگه مرسی عزیزم ایشالا گل پسر خودتم قد پسرمن سر به راه باشه
بابای ملیسا
3 تیر 92 12:58
سلام . ضمن عرض تبریک به مناسبت نیمه شعبان ، وبلاگ ملیسا خانم به روز شد . خوشحال میشم اگر دلنوشته های یک پدر در مورد دخترش رو بخونید و یک یادگاری هر چند یک شاخه گل برای دخترم به یادگار بزارید . منتظر حضور سبزتون هستیم .
مامان ازاده
3 تیر 92 15:13
آفتاب از کدوم طرف دراومده که مری خانم پیداش شده؟
خدا رو شکر عزیزم
دیگه داری به خط پایان کم کم نزدیک میشی-مواظب خودتون باش
عروسی عمه خانمم مبارک باشه


سلام مث همیشه از غرب
آره دیگه شمارش معکوس مام شروع شده
مرسی عزیزم ایشالا عروسی پسرتتتتتتتت
آنا
3 تیر 92 17:26
ماهروز وبتون مبارک


مرسی دوستم کاش این ویندوز مون هم درست آمار میداد تا خودمم متوجه ماه روز وبم میشدم!
علامه كوچولو
4 تیر 92 10:21
سلااااااااااااام تپلي خانوم گردالو
خداروشكر كه همه چي خوبه و سرحال و قبراقين
بابت هجدهم هم هوراااااااااااااااااا
انشاءالله كه سالم و سلامت و سرحال دامنت رو سبز كنه
عيدتون هم مبارك


سلام عزیزم بگی پنگون راحتری چون دقیقا اون شکلی شدم!
مرسی عزیزم از دعای قشنگت
ثمره
4 تیر 92 16:48
عیدت مبارک...





عید توام مبارک عزیزم با بهترین آرزوها
SaYa
4 تیر 92 17:01
سلااااام خوبی عزیزم؟
یعنی من تورو باید بکشم
من انقدر نگرانت شدم دختر بد
گفتم خدایا این کجا رفت؟چی شد؟اااااا؟مبارکه وسایلا عزیزززززم
به به سیستم داغونم مبارک
حداقل دیگه خیالم راحته میای اینجا و مینویسی
از این به بعد خواستی غیب بشی بیا یه خبری بده خب
عزیززززززم 18 شهریوررر
قربون بشم بهداد جونموووو


سلام عزیزم ببخشید دیگه توام باید مث بقیه دوستان به غیبتهای ناگهانی من عادت کنی خخخخخخخخخخ
چشم عزیزم دیگه استقلال سیستمی گرفتیم منو پسری زود به زود میام
راستی بهداد از داشتن خاله بااحساسی مث تو بخودش میباله...
رها
5 تیر 92 7:44
چه عجب مامان خانومي اومد
سيسموني مبارك جوجو خاله
سيستم درب و داغون شما هم مبارك مامان خانومي
خدا رو شكر كه هيچ مشكلي نداري و همه چي خوبه


مرسی عزیزم ایشالا بزودی زود شاهد اومدن نینی ناز خودت باشیم
علی خوشتیپ
5 تیر 92 9:58
سلام خاله جون.من تو مسابقه نی نی شکمو شرکت کردم.به رایتون نیاز دارم
اگه از عکسم خوشتون اومد کد 118 رو به شماره 20008080200 اس ام اس کنید.
ممنون


بعلهههههههه
مامان مانی مسافر کوچولو
5 تیر 92 17:51
سلام چطوری


سلام گلم توپ توپ خخخخخخخخ
مامان امیرعلی گلی
6 تیر 92 11:00
سلام عزیزم وب جالبی داری به امیرعلی هم سر بزن مرسی
http://amirjan.niniweblog.com/


سلام ای به چشم
مامان مهراد
7 تیر 92 17:16
سلام گلم وای چه خوب دیگه داره لحظه دیدار نزدیک میشه.
مراقب کمبود آهنت باش. قلوه بخور خیلی خوبه. من هم سر مهراد داشتم و یک روز در میون علاوه بر قرص قلوه می خوردم.
مراقب باش خانمی ما هم به انتظار نشستیم.


سلام عزیزم آره دیگه شمارش معکوس منو پسری هم داره شروع میشه...مرسی از راهنماییت حتما اینکارو میکنم
خوشحالم که در کنارمی