آرام جانم✿  بــهـــــــــداد ✿ آرام جانم✿ بــهـــــــــداد ✿ ، تا این لحظه: 10 سال و 7 ماه و 23 روز سن داره
زندگیم نیکدادزندگیم نیکداد، تا این لحظه: 4 سال و 7 ماه و 6 روز سن داره

ღ رخ به رخ خورشید ღ

خدایاشکرت بخاطر عزیزانم

شیرین زبانی های پاییزی

1394/9/27 0:08
نویسنده : ✍ مری
848 بازدید
اشتراک گذاری

بهداد :مامان بابا أ جاست؟

من:حمومه مامان جان

بهداد ( درحالی که به سرعت به سمت حمام می رود) اینجاس؟

من:آره دیگه مامان

بهداد محکم بر در حمام می کوبد و وقتی بابا میپرسه چیه جواب میده:پشت گیدنی دایی؟؟!!(پشت گردنی داری)!!!

من خنده

بابا قهقهه

بهدادابرو

🍂🍁🍂🍁🍂🍁🍂🍁🍂🍁🍂🍁🍂🍁🍂🍁🍂🍁🍂🍁🍂🍁🍂🍁🍂🍁🍂🍁🍂🍁🍂🍁🍁🍂🍁

مدتیه گاهی که حوصله ام بکشه با بهداد یه خط درمیون قرآن و شعر تمرین میکنیم ،استقبال کرده ولی همکاری به ندرت!!!با خودم میگم لابد یاد نگرفته...

بخاطر ور رفتنش با پریز برق عصبانی میشم، میفهمه و میاد سمتمو صورتمو بوس میکنه اما میبینه بوس کارساز نیست، به فکر چاره میفته و یهو بلند بلند شروع میکنه به خوندن:بسم الا رحما یحیم ، انا أتیناک کوثر، فصل کوثر، انا شانک کوثر!!!بغل

یعنی تو عمرم اینجور ضربه فنی نشده بودم هیچوقت!ابله

☔🌂☔🌂☔🌂☔🌂☔🌂☔🌂☔🌂☔🌂☔🌂☔🌂☔🌂☔🌂☔🌂☔🌂☔🌂☔🌂☔🌂☔

قبلنا از دکتر خیلی می ترسید و کلا میونه خوبی نداشت باهاشون اما چندوقت پیش که آقاجون بابای بابایی چشمشو عمل کردو اونو دیدیو من برات توضیخ دادم که چشمش اوف شده بوده و دکتر خوبش کرده ، نظرت راجع به قشر محترم دکترین تغییر کرده و تا میگیم بهداد چیکاره اس؟؟

میگی دُک دُک چشمک

🍃☁🍃☁🍃☁🍃☁🍃☁🍃☁🍃☁🍃☁🍃☁🍃☁🍃☁🍃☁🍃☁🍃☁🍃☁🍃☁🍃☁🍃

بابا رو مبل نشسته و فیلم میبینه بهداد کامیونشو بعنوان پله قرار داده و رفته کنار مبل و از بابا میخاد بغلش کنه اما بابا بهش میگه نه، بهداد یه کم ناراحت میشه یه چرخی توهال میزنه و باز همون صحنه رو تکرار میکنه و بابا بازم میگه نه، بعد خیلی قیافه جدی میگیره و رو به بابا میگه :بهداد بیه پیش بابا، بوسش کنه!!!

من و باباقهقهه

بهداد گاوچران

⚡💧⚡💧⚡💧⚡💧⚡💧⚡💧⚡💧⚡💧⚡💧⚡💧⚡💧⚡💧⚡💧⚡💧⚡💧⚡💧💧⚡💧

خدایا سپاس بخاطر این میوه ی شیرین و آبدار شهریوریه زندگی ما

چقد این روزها تنهاییمان با وجود این قندعسل شلوغ و پلوغ شده است

چه لذتی دارد داشتن تو بهداد جان ....

 

پ.ن: بهداد در سن بیستو هفت ماهگی و تا الان تونسته سوره کوثر، صلوات و یه توپ دارم قلقلیه به اضافه شعر بارون میاد نم نم رو حفظ کنه،و هربار با یه مدل بامزه برای من و باباییش کنسرت میذارهنیشخند

 

سومین سال پاییزیت گرم گرم بهدادم، درپناه خدای خوبی ها شاد باشی و سلامت دلبندکمقلب

آرام جانم بهداد تا این لحظه دو سال و سه ماه و هجده روز سن دارد

مامان مریم ۲۷ آذرماه ۱۳۹۴

پسندها (2)

نظرات (4)

ثمره
29 آذر 94 0:51
خدا حفظش کنه عزیزم ببوس عزیز دلم،چقدر دلم برای بهداد جونی تنگولیده
✍ مری
پاسخ
ممنونم از محبتت ثمره عزیزم ماهم دلمون برا شما تنگولیده
ثمره
30 آذر 94 20:28
دوقدم مانده به رقصیدن برف یک نفس مانده به سرما وبه یخ چشم درچشم زمستانی دگر تحفه ای یافت نکردم که کنم هدیه تان یک سبد عاطفه دارم همه تقدیم شما
✍ مری
پاسخ
شب یلدای توهم مبارک عزیزرررر دلم،صدسال به این سالها
مامان حلما
6 دی 94 1:04
پسرک شیرین شیطون خدا بهتون ببخشه چه کارای بامزه ای میکنه
✍ مری
پاسخ
ممنونم از لطفتون خدا دختر گل شمارو هم بهتون ببخشه
【p】【a】【r】【y】【a】
7 دی 94 16:33
___*##########* __*############## __################ I LOVE YOU _##################_________*####* __##################_____*########## __##################___*############# ___#################*_############### ____################################# ______############################### _______############################# ________########################### __________### ##################### ___________###################### ____________#### ######## ####### _____________################# ______________############### _______________############# ________________########## _________________######## __________________###### __________________ #### __________________ ### ___________________ # ســ ــ ـــ ــلام دوســ ـــ ــــت خــ ـــ ــ ــوبــ ـــ ــم ایشالله همیشه مــ ـــ ـــ ــوفــ ـــ ـــ ــق بــ ـــ ـــ ـــاشــ ـــ ـی آپــ ـــ ــــ ـــــ ـــم عــ ـــ ــزیــ ـــ ــزم لطفا بـــ ـــهم سر بزن و نظـــــ ـــ ـــر بــ ـــ ــده لــ ـــطفا