آرام جانم✿  بــهـــــــــداد ✿ آرام جانم✿ بــهـــــــــداد ✿ ، تا این لحظه: 10 سال و 7 ماه و 28 روز سن داره
زندگیم نیکدادزندگیم نیکداد، تا این لحظه: 4 سال و 7 ماه و 11 روز سن داره

ღ رخ به رخ خورشید ღ

خدایاشکرت بخاطر عزیزانم

پسرک نوزده ماهه

1394/1/22 21:23
نویسنده : ✍ مری
874 بازدید
اشتراک گذاری

سلام بعد کلی تنبلی بالاخره امشب وقت شد وبتو آپ کنم....

سرمون خیلی شلوغه تنها دلیلشم شیطنتای شماستبوس

این دومین بهاری بود که تو پیشمون بودی نه فروردین نوزده ماهگیت تموم شدمحبت

نوزده ماهگی مبارک دلبندممحبت

از شیطنتا و کارات بگم تا شاخ دربیاریگیج

بالاخره پروژه عظیم از پوشک گیرون با موفقیت به پایان رسید و پسرک من عملا در 18 ماه و نیمی با پوشک خداحافظی کرد و کلا تو خونه بازه و جیششو با اشاره به شلوارش و گفتن کلمه " جی " اعلام میکنه و دیگه مسیرای نزدیک و پارک که یکی دوساعتی بیرون باشیم پوشک نمیشی و البته تو پارک بخصوص خودتو میگیری و به محض اینکه برمیگردیم و من کلیدو تو در میچرخونم میگی : جی ! حتی تو عروسی مهدی پسرخاله من هم که یازده فروردین بود کلی بداخلاقی کردی چون پوشک بودی و من نمیتونستم ببرمت دستشویی و مجبور شدی اون تو جیش کنیهیپنوتیزم اما پی پی رو همیشه نمیگی و تا الان سه بار گفتی خودت و البته من باید پوشک ببندم برات!

یکی از شیطنتات هم مال همین پیپی کردنات بود که بردمت دستشویی و دیدی که پیپی کجارفت و یه ساعت بعدش از غفلت من استفاده کردیو وقتی در هال باز بود پای برهنه دویدی تو تراس و وقتی اومدم دنبالت دیدم رفتی تو دستشویی و به بست اشاره میکنی و میگی پی پیخنده یعنی میخاستم سرمو بکوبم تو دیوار از دستتبدبو

وقتی ظرف میشورم اگه دمپایی پام نباشه سریع میری برام میاری بماند که خودتم یه جفت از دمپایی هامو میپوشی توو اون لحظاتمحبت جدیدنم که تا میرم جلو سینک میای و یهو از پشت گازم میگیری و من مجبور میشم از شستن ظرفا صرف نظر کنمکچل

زمستون که یه بارونم ندیدیم اما خدارو شکر الان یکی دو روزه بارونه و شما عاشق ترانه گنجشکک اشی مشی بارون میاد خیس میشی برف میاد گوله میشی ... شدی و مدام از من میخای برات بخونمشراضی

دندوناتم واقعا نمیدونم چن تاس از بس نمیزاری ببینم ولی خب آسیابات چهارتا شدنبوس

جمعه 28 فروردینم عروسیه عمو رسوله و بخاطر بارندگی تا الان موفق نشدم ببرمت برات لباس بخرم ایشالا بند که اومد میریم خوشگلکمبوس

 

پسندها (4)

نظرات (7)

ثمره
23 فروردین 94 0:31
مادر ای پرواز نرم قاصدک مادر ای معنای عشق شاپرک ای تمام ناله هایت بی صدا مادر ای زیباترین شعر خدا روزت مبارک
مامان امیرعلی
24 فروردین 94 10:20
به به عزیزم چه عجب اومدی احسنت باورم نمیشه تو 18 ماهگی بشه بچه را از پوشک گرفت من که حالا بهش فکر نمی کنم
مامان امیرعلی
24 فروردین 94 10:21
ما یک گروه تو تلگرام درست کردیم ویژه مامانهای 92 اگه دوست داشتی پیام بده ادت کنم خوشحال میشیم شما هم بیای اونجا از تجربیاتت استفاده کنیم
مامان زری
26 فروردین 94 10:35
ماشالله بزرگ شده بهداد خدا بهت ببخشه الهام جان
✍ مری
پاسخ
ĸoѕαr
29 فروردین 94 21:36
___♥♥♥ __♥♥_♥♥ _♥♥___♥♥ _♥♥___♥♥_________♥♥♥♥ _♥♥___♥♥_______♥♥___♥♥♥♥ _♥♥__♥♥_______♥___♥♥___♥♥ __♥♥__♥______♥__♥♥__♥♥♥__♥♥ ___♥♥__♥____♥__♥♥_____♥♥__♥ ____♥♥_♥♥__♥♥_♥♥________♥♥ ____♥♥___♥♥__♥♥ ___♥___________♥ __♥_____________♥ _♥_____♥___♥____♥ _♥___///___@__\\__♥ _♥___\\\______///__♥ ___♥______W____♥ _____♥♥_____♥♥ _______♥♥♥♥♥ سلام وب شماعالیه من وقتی عکس کودک شمارو میبینم فکر میکنم اجی وبرادر خودمه راستی به وب منم بیایید واگه موافق بودیید تبادل لینک هم بکنیم
شسی
3 اردیبهشت 94 0:48
اصلان پسرت قیافه نداره ولی همینکه براش ارزش قاعل هستی خدابهت ببخشدش
✍ مری
پاسخ
واقعا متاسفم برات که اول صبحی دل یه مادرو شکوندی با این کار چیزی از ارزشها و محبت من و دوستان مجازیم به " بهدادم " کم نمیشه و برعکس بیشترم میشه شما با اینکار فقط بیشعوری خودتو نشون دادی یادت باشه یه بچه هرچی هم که زشت باشه برای پدر و مادرش زیباترین موجود روی زمینه که نظرات پست و بی ارزش کسانی چون تو هیچ تاثیری روی عشق و علاقه شون نمیزاره! شما اینقد پستی که حتی جسارت یه آدرس از خودت گذاشتنو نداشتی تا من مستقیم جوابتو بدم و خاطر دوستانمو مکدر نکنم! فقط اینو بهت بگم دلمو شکوندی و من از خدا میخام دلتو بشکونه!!!! تا حال منو درک کنی و بفهمی از کجا خوردی من کما فی سابق وبلاگ پسرکم را بازهم عاشقانه خواهم نوشت و چرندیات کسانی چون شما کوچکترین تاثیری در این روند نخواهد داشت... هرچند از طریق آی پی هم راحت میتونم پیدات کنم! و حدس هم میزنم پشت نام کاربری " شسی " چه کسی باشد! اما ای کاش دلیلشم میدونستم... به هرحال شعور تو در حد همون چندغلط املایی ات هست و بس و من درشان خودم و محتوای پاک و معصومانه وبلاگ پسرکم نمیبینم که بیشتر از این باهات دهن به دهن بشم! فقط میسپرم به اون بالایی هم سلامتی و طول عمر پسرکم را و هم جواب دل شکستمو هم جواب تورو پ.ن: همیشه حسادت آدما به دلیل برتریه که دیگران به اونها دارن خیلی خوشحالم که پسرک معصوم من تنها با نوزده ماه و اندی سن این برتری رو به تو داره! ولی خیلی متاسفم برات که بخل شما نسبت به یک پسربچه کوچیک اینقد زیاده که اینقد بهت فشار بیاره تا زشت خطابش کنی!
مامان فهیمه
6 اردیبهشت 94 14:46
خیلییییییییییییییم بهداد نازو خوشگله دلتم بخواد شسی آدم دیگه بیشتر ازین از خدا چی باید بخواد سالمو خوشگلو شیریییییییییییییییییین
✍ مری
پاسخ
چي بگم ولا فهيمه جون